عنوان بنر
عنوان بنر

اینم از فک و فامیله ما...

جستجو در وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی:

×

جستجو

درباره ما

    وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی
    خوش اومدید

مطالب وب سایت

امکانات جانبی

تبلیغات

نویسنده : WAR OF NORTH بازدید :218
اینم از فک و فامیله ما...

تاريخ ارسال:جمعه 8 اسفند 1393 ساعت: 11:4
اینم از فک و فامیله ما...

مامانو بابام نشسته بودن داشتن چایی میخوردن،به مامانم گفتم:میگما شما خوشبخت ترین زوج روی زمینید.میدونید چرا؟؟؟...مامانو بابام اینجوری:
OـــO چراااا؟!..با اعتماد به سقف میگم:چون پسر به این ماهی دارید^ـــ^
بابام:ماهی که هستی!اونم حباب ماهی^ـــ^(من=:|نه شما تروخدا برو عکس حباب ماهی رو ببین!من اونجوری نیستمااا!)ینی تو یه ثانیه تخریب شخصیتی کرد!خلاصه گفتم:نه پدر من!منظورم اینه که من همچون یک ماه نورانی در آسمان خسته ی شما هستم!مگه نه؟!اصن همه دوس دارن پسری مث من داشته باشن!...مامانو بابام آه کشیدنو به افق خیره شدن!
من اینجوری:OـــOبعد بابام به مامانم میگه:هی خدا!قسمته!چاییتو بخور خانم!!...اصلن بنازم این عشقو علاقه رو!الان صبح شده و من همچنان به عمود خیره شدم!:|

 

 

مامانم پسرخالمو بزغاله صدا زد منم گفتم امسال سال بزغاله است مامان بزرگم ی کاره برگشته میگه
امسال سال تو هم هست...سال گوسفنده...ما هم تریپ سنگین برداشتیم و قهر کردیم اومدیم خونمون
مامان بزرگم زنگ زده بهم میگه ننه جان گوسفند ک خوبه...قدیما از شیرش،پشمش،گوشتش استفاده میکردن...
چرا گوسفند و بد میدونی؟؟؟
هیچی دیگه منم گفتم تا نگفته خر و گاو هم خوبن بگم ناراحت نیستم عزیز جان...
مامان بزرگه من دارم؟؟؟

 

مکالمه ی دو تا از دخترای فامیلمون...

اولی:من خیلی دختر بچه ها رو دوس دارم امیدوارم یه روز دختر دار بشم

دومی:من از لحاظ منطقی حتما پسردارمیشم اماخودم حس میکنم بچه م دختر میشه

اولی:چطوری فهمیدی از لحاظ منطقی بچه ت پسر میشه؟

دومی:حس کردم :|

 

 

 

دیـشب میخــواستــم یــه مطلــب خیلـــی مهــم رو یــادداشــت کنــم. گــودزیــلای خــونه هـم کنــارم نشتـه بــود. گفتـــم کـــه مـــدادشـــو بهم بــده تا یادداشت کنم. 
گفــت دارم مقــش مــینــویسم مـجاهــهم نــچو 
هــی اســـرار مـیکـــردم اونــم راضـــی نمیـــشد. 
آخرش فــهمــید کــارم مــهمه گفت فروشیـــه.
هــیچی دیــه لامصــب مــداد 500 تومنـــی رو 2000 تومـــن خــریدم

من :(

گـــودزیـــلا :)))))))

یـــه همچیــــن فامیــــلای گـــودزیـــلا و کاسبـــی دارم

 


می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 411
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 18

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 127
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 13
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 42
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 214
بازدید ماه بازدید ماه : 2955
بازدید سال بازدید سال : 6279
بازدید کلی بازدید کلی : 29132

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.16.138.164
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ارتباط با نویسندگان

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و آدرس damagh6metri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



الکسا